iDATA Müşteri Memnuniyeti Politikası

Müşteri İlişkileri ve Kalite Bölümü olarak; iDATA şubelerinden arzu ettiğiniz hizmeti almak ve sizlerin memnuniyetini sağlamak için;

  • Kurumumuzdan hizmet alan tüm başvuru sahiplerinin iDATA ile ilgili görüş ve düşünceleri alınır.

  • Bildirilen tüm görüşleri ilgili departman yöneticileri ile değerlendirir ve sizlerin talepleri doğrultusunda hizmet kalitemizi artırmak için çalışır.

  • Değerlendirme sonrası alınan kararlar ve sonuçlar hakkında, bölüme bildirimi yapan müşterimize geri dönüş yapılır.

Müşteri İlişkileri ve Kalite Bölümü, sizlerin memnuniyetine katkı sağladığı kadar, sizlerin de öneri ve görüşleriniz ile kurumumuzun gelişimine katkı sağlar. Şikâyetleriniz ve olumsuz görüşlerinizle de sadece Müşteri İlişkileri ve Kalite Bölümümüz değil ilgili tüm üst düzey yöneticilerimiz çözüm amaçlı ilgilenir.

Müşteri İlişkileri ve Kalite Bölümüne görüş/öneri/düşünceleriniz bildirmek için: Görüşlerinizi internet aracılığıyla bildirmek için web sayfamızda yer alan '' öneri ve şikayetler '' bölümünden e-mail gönderebilirsiniz. Ayrıca, şubelerimizde bulunan anket formlarını doldurabilir, Müşteri İlişkileri ve Kalite Bölümü yetkilileri ile yüz yüze görüşme talep edebilir ya da telefon ile görüşme yapabilirsiniz.

iDATA